joohhaannaaa

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

LET'S RUN AWAY TOGETHER

Av Johanna . - 31 augusti 2012 20:18

heeeej allihoopa!

sorry för att jag inte bloggat på hela veckan.... har haft rätt fullt upp tyyp. och inte orkat blogga, men here i am again! hah.


tog skolfotot i tisdags, OMG. fulaste bilden ever. nejmen, blir aldrig nöjd... men jaja, har bara sett ensambilden, får la hoppas på att gruppbilden på hela klassen blir bra iaf, haha!

asså, bara jag som HATAR att ta skolfoto? bara för att jag aaaldrig blir nöjd så är det bara tråkigt. fast jag älskar att kolla i skolkatalogen när den kommer liksom... och en grej till, att man tar ensambilden helt fkn öppet, så allaaa kan se! haha så pinsamt när man ska sitta där o "posera" så som kameramannen (haha) säger osv. haha, sååå pinsamt!


okej, bara för att jag inte bloggat på hela veckan så ska jag försöka göra ett låångt inlägg, med bilder, texter, musik osv. liksom bara för att jag har tråkigt oxå ;D vi får se hur detta går, hiihihhuhuh


idag har jag varit med anna, det va najs ;D heheh.


  

hah, där kom en ego bild också ;)


haha ääälskar dem här "LOL so true" bilderna, hahaha så saaant! kanske har lagt ut någon av dem här innan men skit i.

                       


hahaha jag dööör typ varje gång jag kollar på dem här bilderna xD



sen lois silvin, omg, jag döör, så bäst!

i löööv him, perfektion!


   


I KNOW I'M SEXY, lockigt hår, mjukiskläder osv... hahaha så ful. men jaja, man måste kunna bjuda på sig själv ja0! hhuhu.


MEN NU VA DETTE INLÄGGET SLUUUT, HOPE U LIKED IT HÖHÖ. HA EN BRA FREDAG TYP, BYEEE


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna . - 15 oktober 2012 12:15

      asså ååh, demma låtarna är bäääst. pluss några fler som ja inte pallade lägga upp. BYE   ...

Av Johanna . - 14 oktober 2012 22:42

heeeeeejsan! i'm back again.. hah idag har varit världens tråkigaste dag ända tills 4 typ. för då kom min barndomskompis alex och så bjöd han mig på fika :D har ju flyttat in i huset nu också, det är faktiskt skit mysigt, älskar mitt rum, fast ha...

Av Johanna . - 8 oktober 2012 15:02

Som Tobbe säger: CHILLTID" i huset! Fast kommer inte bo här mer ä ett år, gaash så jävla krångligt alltin blivit , sicka idioter det finns asså! men aja, ska snart börja städa oc fixa lite möbler osv, as nice, flyttar in imorgon typ! Helt seriös bi...

Av Johanna . - 4 oktober 2012 16:43

tjaaaaaa bloggen! dålig updatering, som vanligt typ, men asså, är typ mitt i flytten snart, och har vrit så fkn trött på kvällarna så har typ inte ens startat datan nån dag?! that's so not me haha elr nåt sånt. MEN IAF, I HELGEN SÅ FLYTTAR VI TO ...

Av Johanna . - 27 september 2012 13:45

ö v r i g t Vem var den senaste killen du pussade? - priivat  Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - vet inte, Gillar du nån nu? - nope Vad gjorde du inatt? - Sov Och i förrgår natt? - haha sov?  Vad gör du inna...

Presentation


Tjaaaaa! Välkommen till min blogg, hehe. Mitt namn är Johanna,som ni nog sett. Min blogg kommer handla om, mina intressen , musik och allt annat som händer i mitt liv. Hope u like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards