joohhaannaaa

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

SONS OF MIDNIGHT

Av Johanna . - 11 september 2012 16:25

heeej igen! hah

har varit sjuk så inte pallat blgga direkt, har typ sovit bort hela dagarna. är fortfarande inte helt frisk men mår bättre! så nu tänkte jag blogga igen, huhu.


asså oktober kommer bli världens bästa månad! flytten + födelsedag + träffa pappa + höstlovet (såklart haha)  asså, det är sjukt vad jag längtar! har aaaldrig längtat så här mycket efter nåt i hela mitt liv typ?! ;O okej, jag vet att jag tjatar om det hela tiden osv, men jaja i dont care.


och gissa vilket band hag har fastnat för? sons of midnight. jag döööör, deras skiva dem släppte iår, såå grym! säkert gammal, venne när den kom ut, men skit i. jag är helt kär i deras låtar typ? det enda som jag lyssnar på just nu , hahah

vet ingenting om bandet, började lyssna på deras låt, the fire, först, sen kom deras skiva upp som förslag på spotify och så ba "de är ju dem som sjunger den låten, undrar om deras skiva är bra" oså ah, nu är jag fast, haha xd vet inte ens hur dem ser ut elr nåt o dem, men jaja, deras musik är sjukt bra iaf. eller nästan alla låtar iaf!


aja, har inte direkt nåt mer att blogga om, men bjuder på nån halv gammal bild, eller ah, har säkert lagt upp dem innan men jajajaja

BYE BYE BLOGGEN! höhö


   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna . - 15 oktober 2012 12:15

      asså ååh, demma låtarna är bäääst. pluss några fler som ja inte pallade lägga upp. BYE   ...

Av Johanna . - 14 oktober 2012 22:42

heeeeeejsan! i'm back again.. hah idag har varit världens tråkigaste dag ända tills 4 typ. för då kom min barndomskompis alex och så bjöd han mig på fika :D har ju flyttat in i huset nu också, det är faktiskt skit mysigt, älskar mitt rum, fast ha...

Av Johanna . - 8 oktober 2012 15:02

Som Tobbe säger: CHILLTID" i huset! Fast kommer inte bo här mer ä ett år, gaash så jävla krångligt alltin blivit , sicka idioter det finns asså! men aja, ska snart börja städa oc fixa lite möbler osv, as nice, flyttar in imorgon typ! Helt seriös bi...

Av Johanna . - 4 oktober 2012 16:43

tjaaaaaa bloggen! dålig updatering, som vanligt typ, men asså, är typ mitt i flytten snart, och har vrit så fkn trött på kvällarna så har typ inte ens startat datan nån dag?! that's so not me haha elr nåt sånt. MEN IAF, I HELGEN SÅ FLYTTAR VI TO ...

Av Johanna . - 27 september 2012 13:45

ö v r i g t Vem var den senaste killen du pussade? - priivat  Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - vet inte, Gillar du nån nu? - nope Vad gjorde du inatt? - Sov Och i förrgår natt? - haha sov?  Vad gör du inna...

Presentation


Tjaaaaa! Välkommen till min blogg, hehe. Mitt namn är Johanna,som ni nog sett. Min blogg kommer handla om, mina intressen , musik och allt annat som händer i mitt liv. Hope u like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards